marbella.blogg.se

Sångerskan Monica Silverstrand har emigrerat till spanska Costa del Sol och skriver om liv, arbete, tankar, åsikter och upplevelser i och kring Marbella.

Manliga nagelmänniskor?

Publicerad 2013-05-11 17:14:36 i Allmänt,

På Vietnamn Nails här i centrala Marbella har jag idag gjort en påfyllning på mina gelénaglar. Inget konstigt med det. MEN - här jobbar TRE killar och EN tjej. Det är ovanligt, fast på ett bra sätt. De kör lite löpande band-princip och byter plats med varandra och utför olika moment på allas kunder. 25 Euro för helt nytt sett och 21 för påfyllning. Häpp. Nu kastar jag i mig en liten carpaccio på terrassen och springer med blött hår ned till frisören tvärs över gatan för att få det fönat. Det blir bäst så. Jag är värdelös på att fixa mitt eget hår. Orka - när det kostar typ 8 Euro för tvätt o fön här. Men idag har jag ont om tid så jag tvättar själv... Sen väntar live-gig med gitarrist-Erik på Bistro Sardin http://sardin.es/ KUUUL! Det är första lördagen - går det bra kommer vi att fortsätta varje lördag. Håller tummarna för många glada gäster. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Monica Silverstrand

Sångerska, översättare, fastighetsmäklare, agent för www.lysglasogon.se, mamma, syster och vän.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela